دانلود پروژه پایان نامه دانشجویی

دانلود پروژه پایان نامه مقاله تحقیق

دانلود پروژه پایان نامه دانشجویی

دانلود پروژه پایان نامه مقاله تحقیق

بررسی شیوه های افزایش بهره وری اماکن ، تاسیسات و تجهیزات ورزشی

دانلود پروژه شیوه های افزایش بهره وری اماکن ، تاسیسات و تجهیزات ورزشی

 

فصل اول 

مقدمه و روش شناسی 

بیان موضوع پژوهش 

ضرورت و اهمیت پژوهش 

اهداف پژوهش 

هدف کلی: 

اهداف اختصاصی: 

جامعه آماری 

نمونه آماری 

روش اجرای پژوهش 

روشهای آماری پژوهش 

محدودیت‌های پژوهش 

ب: محدودیتهای تحت کنترل پژوهشگر 

تعاریف و واژه های پژوهش 

مدیر فضای ورزشی: 

کارشناس ورزشی: 

کارشناس بهره وری: 

 

فصل دوم 

مبانی نظری و پیشینه پژوهش 

بخش اول: مبانی نظری پژوهش 

تاریخچه بهره وری 

تعریف لغوی بهره‌وری 

تعریف بهره‌وری 

تعریف کاربردی بهره وری 

بهره‌وری از دیدگاه سیستمی 

ب ـ بهره‌وری از دیدگاه ژاپنی 

ج- رویکرد اقتصادی بهره وری 

سطوح بهره‌وری 

الف ـ بهره وری فردی 

پ ـ بهره وری در سازمان 

ب ـ بهره‌وری در خانه 

ت- بهره وری در سطح ملی 

ث- بهره‌وری سبز 

سطوح اندازه گیری بهره وری 

الف ـ سطح بین المللی 

ب ـ سطح ملی 

1- تحلیل بیرونی 

2-تحلیل درونی 

ج ـ سطوح بخشی 

کارآیی، اثر بخشی و بهره وری 

شاخص‌ 

شاخص های اطلاعاتی 

شاخص‌های پیش بینی 

شاخص های شناسایی مشکلات 

شاخص های ارزیابی برنامه 

شاخص های بهره‌وری 

شاخص بهره‌وری عبارت است از: 

ویژگیهای شاخص‌های مطلوب 

1- قابلیت محاسبه، سهولت دسترسی به داده‌های مربوطه. 

2-قابلیت محاسبه یکنواخت در طول زمان 

3-دقت 

4-عینی، مملوس و قابل فهم بودن 

5-جامعیت 

6-همگن و همسان بودن 

7-قابل تجدید بودن 

8-قابلیت کنترل 

9-به صرفه بودن جمع آوری داده‌ها 

10-قابلیت فهم مشترک و تعریف عملیاتی 

11- قابلیت تعیین کیفیت 

12- در راستای رسالتها بودن 

13- ارزش اطلاعاتی 

14- قابلیت تحلیل 

15- سادگی و عدم اغتشاش اطلاعاتی 

نسبت‌ها 

انتخاب نسبتها 

انواع شاخصهای اندازه‌گیری بهره‌وری 

بهره‌وری کار: 

2- بهره وری سرمایه 

3- بهره وری مواد اولیه 

4- بهره وری کل عوامل 

5- بهره وری کل: 

شاخص های ارزش افزوده 

مزایا و محدودیتهای استفاده از شاخص های بهره وری 

طراحی شغل و بهره وری 

روش های طراحی شغل برای بهره وری 

روش فرایندگرا 

روش مردم گرا 

کارسنجی و بهره وری 

بهبود روشها و بهره وری 

جلوه‌های بهره وری 

استراتژیهای بهره وری 

مدلهای بیانگر عوامل موثر بر بهره وری منابع انسانی 

مدل هرسی وکلداسمیت 

شیوه‌های مدیریتی و بهره‌وری 

الف- فلسفه مدیریتی 

1-روش نوآوری : 

2-روش بهبود تدریجی 

ب- سبک‌های مدیریتی 

مقایسه مدیریت غربی و ژاپنی 

مقایسه روشهای ژاپنی و غربی 

اندازه گیری بهره وری 

روشهای اندازه‌گیری بهره وری 

ب- توابع تولید 

الف- رویکرد شاخصی 

ج- روش داده- ستاده 

د- روش مطلوبیت 

هـ ـ روش سرو- سیستم 

و- رویکرد ماتریسی 

ز- رویکرد نسبتهای مالی 

ح- رویکرد بودجه بندی سرمایه 

رویکرد هزینه واحد 

مشخصات مطلوب سیستم اندازه‌گیری بهره‌وری 

دوره ارزیابی بهره وری 

مبنای مقایسه در بهره وری 

1- مقایسه با سال پایه 

تنوع دیدگاهها در اندازه‌گیری بهره‌وری 

دیدگاه حسابداران: 

دیدگاه اقتصاد دانان: 

دیدگاه رفتاریون: 

دیدگاه مهندسین: 

دیدگاه مدیران: 

بهره وری را می توان از دو دیدگاه نیز بررسی کرد: 

الف) دیدگاه تکنیکی (نگرش فنی) 

ب) دیدگاه فرهنگی 

مفهوم ارزش افزوده 

برنامه های بهبود بهره وری 

الف- روش های مبتنی بر تکنولوژی 

ب- روش های مبتنی بر کارکنان 

ج- روشهای مبتنی بر محصول 

د- روشهای مبتنی بر کار (فرایند) 

الگو (مدل): 

فرآیند الگو سازی 

انواع الگو (مدل) 

الگوهای شمایلی 

الگوهای تشبیهی 

الگوهای ریاضی 

مدلهای بهبود بهره‌وری 

مدل گودوین 

مدل «هرشاور» و «راش» 

استراتژی استوارت 

مدل تحلیلی بهبود بهره وری (APIM) 

مدل CREST 

وجدان کاری و بهره وری 

الف- متغیرهای علتی 

ب- متغیرهای میانجی 

ج-متغیرهای بازده (غایتی) 

تعریف داده‌ها: 

انواع مقیاس داده 

عوامل موثر بر بهره‌وری 

الف- عوامل داخلی موثر بر بهره‌وری سازمان 

1- عوامل نرم افزاری 

الف- افراد (نیروی انسانی) 

ب- سازمان و سیستم 

ج- روشهای کاری 

د- روشها و سبک مدیریت 

2- عوامل سخت افزاری 

الف- محصول (خدمات) 

ب- ماشین آلات وتجهیزات 

ج- تکنولوژی 

د- موارد و انرژی 

ب- عوامل خارجی موثر بر بهره وری سازمان 

1- تغییرات ساختاری 

الف- تغییرات اقتصادی 

ب- تغییرات جمعیتی 

ج- تغییرات اجتماعی 

2- منابع طبیعی 

3- دولت و زیرساخت‌ها: 

الگوی ماهواره‌ای عملکرد سازمانی 

الف- ساختار سازمان 

ب- دانش 

ج- موقعیت استراتژیک: 

د- موقعیت استراتژیکی: 

هـ- فرآیند انسانی: 

عوامل موثر بر بهره وری از دیدگاه «ناکایاما»: 

عوامل موثر بر بهره وری از دیدگاه وزارت کار ژاپن: 

عوامل موثر بر بهره وری از دیدگاه سومانث در آمریکا 

عوامل موثر بر بهره وری از دیدگاه پرفسور نایوداما 

ملاحضات ویژه برای مقیاس های داده 

ملاحضات ویژه برای مقیاس های داده 

ضوابط اندازه گیری داده‌ها 

انواع ضوابط متداول برای اندازه گیری داده‌ها 

فنون اندازه گیری داده ها 

تعریف نهاده‌ها 

هزینه های پرسنلی 

هزینه های سرمایه‌ای 

هزینه های انرژی 

هزینه‌های مادی 

هزینه های خدماتی 

ملاحظات ویژه برای مقیاسهای نهاده 

اندازه گیری نهاده‌ها 

1- تحلیل مدارک و پیشینه‌ها 

1- ملاحظه و بازبینی مستقیم 

3-تحلیل گزارش‌های بودجه‌ها و پیش بینی هزینه‌ 

4-گزارشهای شخصی، یادداشت شرح کار و یادداشتهای روزانه 

5-مصاحبه‌ها و بررسی‌ها 

6- شمارش و اندازه گیری 

7- تحلیل های صناعتی، و دیگر مقیاس‌های بدون مزاحمت 

رویکردهای پیاده کردن سیستم های بهره وری 

رویکرد فراگیر سازمانی 

رویکرد قدم به قدم 

توسعه فلسفه شخصی در مدیران اماکن ورزشی 

بخش دوم: پیشینة پژوهش

بیان موضوع پژوهش

  ادامه مطلب ...

طرح تولید الکترود بررسی طرح ریزی واحدهای صنعتی

دانلود پروژه تولید الکترود بررسی طرح ریزی واحدهای صنعتی

 

این فایل با فرمت word وآماده پرینت می باشد

 

فهرست مطالب

فصل اول ‎- چکیده مطالعات فنی، مالی و اقتصادی

فصل دوم ‎- کلیات معرفی محصول

کلیاتی در راستای شناسائی محصول و ‎…

مقدمه

1-2 تعریف، ویژگیها و مشخصات فنی محصول

2-2 چگونگی و میزان بکارگیری به عنوان کالای نهایی یا واسطه‎ای

3-2 ارائه دیدگاه‎های کلی در مورد قیمت و امکان فروش و چگونگی ‎…

فصل سوم ‎- مطالعات فنی

بررسی و برآوردهای فنی

1-3 ارزیابی روشهای مختلف تولید و انتخاب روش بهتر

2-3 تشریح فرایند تولید

3-3 بررسی مناطق، مراحل و شیوه‎های کنترل کیفیت

4-3 تعیین و محاسبه ظرفیت تولید و شرایط عملکرد واحد

5-3 ذکر نام اصلی و تجاری همراه با مشخصات فنی، منابع تأمین و نقش هر یک از مواد اولیه در تولید محصول

6-3 بررسی و تحقیق در مورد ماشین‎آلات و تجهیزات خط تولید با ذکر ویژگی‎های ظاهری و ‎…

7-3 تعیین مشخصات ضروری مورد نیاز و تأسیسات عمومی که شامل ‎…

8-3 تجزیه و تحلیل و محاسبه تعداد نیروی انسانی

9-3 محاسبه کلیه سطح زیربنای لازم برای سالن تولید، انبارها و ‎…

10-3 برنامه زمانبندی اجرای طرح

فصل چهارم ‎- بررسی‎های مالی و اقتصادی

مقدمه

1-4 برنامه تولید سالیانه

1-1-4 برنامه تولید سالیانه

2-1-4 مقدار و ارزش مواد اولیه مصرفی

3-1-4 هزینه‎های تأمین انواع انرژی مورد نیاز

4-1-4 هزینه خدمات نیروی انسانی

5-1-4 جمع‎بندی اجزاء و برآورد سرمایه در گردش

2-4 اطلاعات مربوط به سرمایه ثابت و برآورد آن

1-2-4 هزینه ماشین‎آلات و تجهیزات خط تولید

2-2-4 هزینه تجهیزات و تأسیسات عمومی

3-2-4 هزینه وسائط نقلیه عمومی و وسایل حمل و نقل

4-2-4 هزینه وسائط نقلیه عمومی و وسایل حمل و نقل

5-2-4 هزینه لوازم و اثاثیه اداری

6-2-4 هزینه‎های قبل از بهره‎برداری

7-2-4 جمع‎بندی اجزاء و برآورد سرمایه ثابت

3-4 کل سرمایه‎گذاری

4-4 هزینه‎های تولید

1-4-4 هزینه‎های ثابت

2-4- هزینه‎های متغیر

1-4-4 هزینه‎های ثابت

2-4-4 هزینه‎های متغیر

5-4 قیمت تمام شده محصول

6-4 صورتهای مالی و شاخصهای اقتصادی طرح

7-4 ارزیابی مالی و اقتصادی طرح

   ادامه مطلب ...

جو سازمانی در موسسات آموزش عالی دولتی و غیر انتفاعی

دانلود پروژه جو سازمانی در موسسات آموزش عالی دولتی و غیر انتفاعی

این پایان نامه با فرمت WORD و آماده پرینت می باشد.

بیان مسأله

اهداف پژوهش

هدف اصلی پژوهش

اهداف فرعی

فرضیه ها و سؤالات پژوهش

تعریف اصطلاحات

جو سازمانی

مشارکت

تصمیم گیری

مشارکت در تصمیم گیری

تعاریف عملیاتی

جو سازمانی

میزان تمایل به مشارکت در تصمیم گیری 

مبانی نظری پژوهش

مفهوم جو سازمانی

تعاریف جو سازمانی

نظریه ها و مطالعات در زمینه جو سازمانی

جو سازمانی از نگاه تاجی یوری

جو سازمانی از منظر استرن و استینهوف

جو سازمانی از نگاه هاجتس

جو سازمانی از نگاه هریسون

جو سازمانی از منظر هالپین و کرافت

انواع جو سازمانی طبق مدل هالپین و کرافت

مطالعات رنسیس لیکرت

رویکردهای جوّ سازمانی

رویکرد ساختاری

رویکرد ادراکی

رویکرد تعاملی

رویکرد فرهنگی

ابعاد جو سازمانی

شاخص‌های جوّ سالم سازمانی

بررسی ارتباط بین جو سازمانی با شاخص های سازمانی

ساختار سازمان و جو سازمانی

شاخصهای روابط انسانی و جو سازمانی

مدیران و جو سازمانی

انگیزش و جو سازمانی

رهبری و جو سازمانی

بهداشت روانی و جو سازمانی

عملکرد و جو سازمانی

جو سازمانی چگونه عمل می کند ؟

تفاوت جو سازمانی با فرهنگ سازمانی

مراحل بهبود جو سازمانی

مشارکت در تصمیم گیری

مفهوم مشارکت

فلسفه مشارکت

ریشه های مشارکت

فرایند مشارکت

شرایط مشارکت

برنامه های مشارکت

مدیریت مشورتی

مدیریت مردم سالاری

حلقه های کیفیت

نظام پذیرش پیشنهادها

شوراهای مدیریتی

مردم سالاری سازمانی

طرح مالکیت کارکنان

طرفداران مشارکت

منتقدین مشارکت

تصمیم‌گیری

الگوها و مدل‌های تصمیم‌گیری

الگوی تصمیم‌گیری عقلانی (کلاسیک

الگوی تصمیم‌گیری رفتاری (اداری)

مدل باز تصمیم‌گیری

الگوی دیوان سالاری

الگوی سیاسی

الگوی فرایندی

الگوی آشفته

مدل استاندارد وروم ـ یتون (الگوی تصمیم‌گیری مشارکتی)

روش‌های تصمیم‌گیری مشارکتی

تکنیک طوفان مغزی

تکنیک گروه اسمی

تکنیک دلفی

مشارکت در تصمیم‌گیری

درجات مشارکت در تصمیم گیری

سطوح مشارکت در تصمیم گیری

اثرات مشارکت در تصمیم گیری

مدلهای فرآیند مشارکت

مدل شناختی

مدلهای وابستگی

مرور پژوهش ‌های انجام شده

پژوهش‌های انجام شده در زمینه جو سازمانی

پژوهش‌های انجام شده داخلی در زمینه جو سازمانی

پژوهش‌های انجام شده خارجی در زمینه مشارکت در تصمیم گیری

پژوهش های داخلی انجام شده در زمینه مشارکت در تصمیم گیری

استنتاج کلی

الگوی نظری پژوهش

روش تحقیق

جامعه آماری

نمونه مورد مطالعه:(حجم نمونه و روش نمونه گیری)

ابزار تحقیق

پایایی و روایی ابزار تحقیق

روش تجزیه و تحلیل داده‌ها

بررسی توصیفی و استنباطی یافته های پژوهش

توصیف یافته ها

فرضیه های پژوهش

سؤالات پژوهش

بحث و نتیجه گیری

بحث و تفسیر پایانی

پیشنهادات

پیشنهادات برگرفته از یافته‌ای پژوهش

پیشنهادات برای محققین دیگر

محدودیت‌های پژوهش

  ادامه مطلب ...

بررسی مسایل و مشکلات مدیران گروههای آموزشی

دانلود پروژه مسایل و مشکلات مدیران گروههای آموزشی

این پایان نامه با فرمت WORD می باشد 

فهرست

مقدمه 

هدف ارزشیابی 

محدودیتهای طرح ارزشیابی

عوامل مورد ارزشیابی 

گروه ها

توصیف نظام (برنامه)

سوالهای مورد ارزشیابی 

طرح ارزشیابی وشیوه اجرای آن  

ابزار اندازه گیری  

روشهای گرد آوری داده ها  

گروه آموزشی صنایع دستی  

زمینه های آموزشی گروه

گروه علوم اجتماعی  

گروه قرآن وعلوم حدیث ( الهیات )

گروه زبان وادبیات فارسی  

گروه آموزشی حسابداری  

گروه علوم سیاسی

گروه علوم تربیتی– گرایش مدیریت وبرنامه ریزی آموزشی 

گروه چغرافیا وبرنامه ریزی شهری  

گروه زبانهای خارجه  

گروه معماری  

مدیر گروه علوم تربیتی

گروه آموزشی تربیت بدنی  

مسائل و مشکلات مدیر گروههای آموزشی دانشگاه مازندران  

مدیر گروه علوم تربیتی

مدیر گروه ادبیات فارسی    

مدیر گروه معارف اسلامی    

مدیر گروه جغرافیا  

مدیر گروه علوم سیاسی    

مدیر گروه تربیت بدنی    

مدیر گروه زبانهای خارجی  

مدیر گروه معماری  

مدیر گروه علوم اجتماعی    

مدیر گروه حقوق    

مدیر گروه الهیات (قرآن و حدیث)

زمینه آموزشی گروه صنایع دستی  

گروه حسابداری    

گروه معارف اسلامی    

گروه جغرافیا    

گروه تربیت بدنی  

گروه علوم اجتماعی    

گروه الهیات    

گروه علوم سیاسی    

گروه زبان خارجه    

گروه معماری    

گروه حقوق    

گروه ادبیات فارسی    

گروه صنایع دستی    

گروه علوم سیاسی    

گروه حسابداری    

گروه تربیت بدنی    

گروه زبانهای خارجه  

گروه جغرافیا  

گروه علوم تربیتی  

گروه معماری  

گروه حقوق  

گروه ادبیات فارسی  

 مسائل و مشکلات مالی  

گروه علوم اجتماعی  

گروه الهیات  

گروه صنایع دستی    

   وجود پست های خالی   

   لزوم تجهیزکارگاهها   

گروه حسابداری  

گروه تربیت بدنی  

گروه زبانهای خارجه  

گروه جغرافیا  

گروه معماری  

گروه حقوق  

گروه ادبیات فارسی  

گروه علوم اجتماعی  

گروه صنایع دستی

 

 



مقدمه

Eدرانجام هر کاری وتحقق بخشیدن به اهداف کم وبیش مشکلاتی پیش روی مجریان امرخواهد   بود .مسلماً گستردگی کارموجب افزوده شدن بر میزان مسائل ومتعاقباٌ حجم مشکلا ت خواهد شد .آن چه که باید بیشتر به آن توجه نمود این است که در انجام کارهای بزرگ وخطیر ،علی رغم اینکه وجود مشکلات اجتناب ناپذیر می نماید ،کوچکترین مشکلات پیامدهایی راخواهند داشت که چون نوع کار ارزش بالایی دارد ،این پیامدها نیز چشمگیرتر جلوه می نمایند .درواقع می توان گفت که اگر به ارزش کار توجه شود ،مشکلات بزرگ درکارهای کوچک شاید قابل چشم پوشی باشند اما مشکلات کوچک درکارهای بزرگ وشایسته نباید نادیده گرفته شوند وبا دیده غفلت از آنها گذشت .درک گذشته بشری به مانشان می دهد که پیشبرد کارها وتحقق اهداف همواره مستلزم سازماندهی امور می باشد .بر این اساس سازمانهای مختلف جهت تحقق اهداف مختلف به منصه ظهور می رسند .هدف توسعه وپیشرفت درهر جامعه مسلماٌ با ارزشترین هدف هر جامعه به حساب می آید وتحقق این هدف را باید سازمانهایی بر عهده گیرند . شاید بتوان گفت که مراکز علمی وپژوهشی وبخصوص دانشگاهها مهمترین مؤسساتی می باشند که می توانند بیشترین کمک راجهت محقق ساختن این هدف داشته باشند .اینکه جامعه تا چه اندازه ودرکدام زمینه ها بتواند پیشرفت وتوسعه یابد ،دردرجه اول به عملکرد همین مؤسسات وابسته باز می گردد .به عبارتی می توان گفت هر اندازه زمینه لازم برای فعالیت مؤسسات علمی وپژوهشی بیشتر فراهم گردد ،می توان عملکرد بهتری رااز آنها انتظار داشت .

همان طور که اشاره شد هر اندازه نوع کار خطیر وبا ارزشتر باشد وجود مشکلات حتی درسطح پایین ،لطمات بیشتری خواهد داشت .حال با توجه به رسالت عظیم دانشگاهها باید دید که چه مشکلاتی پیش روی این مراکز وجود دارد .

هدف ارزشیابی

هدف از انجام این پروژه  « بررسی مسائل ومشکلات مدیران گروههای آموزشی » می باشد ،که البته دامنه آن محدودبه مسائل ومشکلات مدیران گروههای آموزشی دودانشکده علوم انسانی واجتماعی ودانشکده هنر دانشگاه مازندران می باشد .شاید برای این پروژه سطح بالایی درنظر نگیریم ،اما مصاحبه ها ومسائلی که در این پروژه به آنها پرداخته شده ، می تواند هشداری باشد برای تمام کسانی که به هر نحوه دربه انجام رسیدن فعالیتهای دانشگاهی نقش ایفا می کنند وبا تلاش خود به انحاء مختلف دراین راه تآثیر می گذارند .اما چرا هشدار ؟

همان طور که اشاره شد نقش واهمیت دانشگاهها تا به آن اندازه است که حتی کوچکترین مشکلات درسطح وعمق بیشتری بر عملکرد آن لطمه وارد می سازد.ازطرف دیگر،عاملین اصلی این نهاد که نقش اصلی درتحقق اهداف آن ایفا می کنند –گروههای آموزشی – تحت تآثیر عوامل اجرایی دچار مشکل می شوند .بنابراین پیداست که توجه به عوامل مختلف ونقشی آنها بر این نهاد       می گذارند ازاهمیت زیادی برخوردار می باشد .

محدودیتهای طرح ارزشیابی

دراینجا لازم می دانیم که به برخی ازمشکلاتی که درانجام پروژه پیش روی ما قرار داشت اشاره کنیم .برای نمونه می توان گفت که ما حتی برای بدست آوردن چارت سازمانی وشرح وظایف گروهها با وجود اینکه به جاهای مختلفی –ازجمله دبیرخانه ومسؤول آموزش دانشکده علوم انسانی واجتماعی – مراجعه کردیم موفق به کسب آنها نشده وازاینکه خواسته باشیم ازاین طرق به کسب منابع بپردازیم منصرف  شدیم .ازدیگر مشکلات ما مدیران گروهها بود که حتی دربرخی مواقع بر تعیین وقت قطعی  جهت انجام مصاحبه می بایست دو یاسه هفته را پشت سر می گذاشتیم تاموفق به انجام مصاحبه می شدیم .با این وجود ازبین گروههای آموزشی مادرنهایت موفق به انجام مصاحبه با مدیران گروههای مدیریت ،اقتصاد نظری واقتصاد بازرگانی ،نشدیم .همین وقت گرفتن ها وانجام مصاحبه قسمت اعظم وقت پروژه را به خود اختصاص داده .علی رغم این مسائل بررسی مسائل ومشکلات دیگر مدیرگروهها به اتمام رسید ودرپروژه گزارش شده است. 

بررسی عدم استقبال سوادآموزان از کلاسهای نهضت سوادآموزی

دانلود پروژه  عدم استقبال سوادآموزان از کلاسهای نهضت سوادآموزی

 

این فایل با فرمت WORD میباشد و شما عزیزان می توانید آنرا ویرایش کنید.

فهرست مطالب

فصل اول

مقدمه

چکیده تحقیق 

اهمیت موضوع

مسئله تحقیق

بیان موضوع

هدف تحقیق

فرضیات تحقیق

سئوال تحقیق

روش انجام تحقیق

جامعه آماری

روش جمع آوری اطلاعات

تعریف علمی مفاهیم و متغیرهای مورد مطالعه

آموزش بزرگسالان: (Adult Education)

نهضت سوادآموزی

خودشکوفایی: (Self-Actualization)

بالغ و رشید(Alult)

انگیزه پیشرفت(Achierement motire)

آموزش بزرگسالان

آموزش پایه بزرگسالان(Adult Basie Education)

آموزش مداوم آموزش پیگیر(Lifelong Education, Permanent Education)


فصل دوم

بررسی پیشینه تحقیق

ادبیات تحقیق

سابقه پژوهشی موضوع

بررسی مسائل سوادآموزی ایران قبل از انقلاب اسلامی

تعلیمات اکابر

آموزش سالمندان

آموزش بزرگسالان

کمیته ملی پیکار جهانی با بی سوادی

فعالیتهای کمیته پیکار جهانی با بی سوادی به سه دوره تقسیم شده است

فصل سوم

روش پژوهش

جامعه نمونه و روشهای نمونه گیری

روشهای جمع آوری اطلاعات

روشهای آماری


فصل چهارم 

یافته های پژوهشی

جدول شماره 1- زمان مناسب برای تشکیل کلاسها و ضرورت تغییر کلاس با تغییرفصل

جدول شماره 2- تأثیر ویژگیهای آموزشیار بر یادگیری سوادآموزان

جدول شماره 3- گرایش نمونه ها به آموختن مواد مختلف

جدول شماره 4- تأثیر سواد در ابعاد مختلف زندگی نمونه ها

جدول شماره 5- میزان رضایت نمونه ها از عوامل مختلف در سوادآموزی

جدول شماره 6 : اهمیت تشویق 

جدول شماره 7- بررسی میزان ذوق و علاقه سوادآموزان

جدول شماره 8- دلیل بی سواد ماندن سوادآموزان تا سنین بزرگسال

جدول شماره 9- تطبیق اوقات فراغت بزرگسالان با ساعات تشکیل کلاس

جدول شماره10- مقایسه نمرات سوادآموزان با آموزشیاران و مسئولین نهضت سوادآموزی


فصل پنجم

تفسیر و نتیجه گیری

پیشنهادات

محدودیت ها

منابع و مآخذ

   ادامه مطلب ...